reklama

Ešte vždy ma niečo dokáže prekvapiť

Stalo sa čo nik nečakal. Ja som to nečakala vôbec. Zrazu mobil pípol. Tak ako vždy, v žiadnu neobvyklú hodinu, jednoducho v strede rána, práve keď som si doniesla do kanclu kávu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

 Pondelok to bol veru ako vyšitý, kruhy pod očami, tinitus v uchu ako hrom (to bol deň po mojich narodeninách ), práve som vymačkávala tabletku antibiotík z jej plastového obalu a položila ju na čestné miesto vedľa kávy, keď ten mobil pípol.

Bol to mobil so starším číslom, čiže niekto, kto moje druhé, novšie nemá... dovolila som si päťsekundové sherlockovanie, kým som tú správu neotvorila.

Text neosobný, blahoželanie k narodeninám (dva dni neskôr ale dá sa), taká klasika bez štipky snahy o trochu originálnosti, blahoželanie k titulu (inému síce, ale pohoda) a potom oči dopadli na to meno na samom konci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

TO MENO.

Chvíľu som bola mimo, kým mi to došlo... Bol to on , určite.

Koľko sme sa nevideli? Tri roky? Štyri? Ráta sa to krátke stretnutie v mase ľudí? Ak nie, tak viac ako päť. Nikdy si mi nenapísal, nikdy neodpísal a už som sa s tým začala zmierovať, veď kto by sa aj čudoval... To vtedy dávno by sa mohlo nazvať svinstvo, hustý odpis, totálna blbosť, ale to je na dlho. Zlé rozhodnutie z mojej strany, takto pekne sa to dá zafarbiť na ružovo a neznie to tak zle.

Ale prečo práve teraz?

Začala som špekulovať, vytvárať kombinácie, variácie a permutácie, prečo teraz, je to skoro, neskoro, čo sa stalo, čo sa zmenilo, prečo sa to zmenilo...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...a potom mi to zaplo...

nech je to akokoľvek a prečokoľvek...

NERIEŠIM

Stalo sa a ja sa teším (ďakujem). To je všetko a asi to tak aj zostane... Vzdialenosť sa neráta len na kilometre...

 

Elena Homolová

Elena Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blaváčka. Má vrúcny vzťah k cestovaniu a dobrému jedlu. Má rada ľudí (a aj pokoj od nich), jazyky a rozdielne kultúry. Je za každý šialený nápad :-) ..len nie koža na mlieku!!! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáJužná AfrikaBike a iné podarené akcieškoličkaPseudopoetikaPuerto RicoMoje svetyČo deň dal

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu