reklama

Lovci a ich korisť

alebo Kto je vlastne kto

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Na začiatku sa budem tváriť, že ma zaujímajú Tvoje problémy a budem pozorný a vnímavý poslucháč. Medzitým si ujasním, aké mám s Tebou plány a či si hoden môjho času... Moja empatia je nekonečná, niekedy prekvapím aj sama seba ako mi to ide...Nechám sa „uloviť“, pretože ja zásadne nelovím. Ja budem len zatínať pazúriky a ceriť zúbky na tých správnych miestach v ten správny čas. Budem mať lákavý pohľad a veľavravné gestá, ale ostatné bude na tebe a ja viem, že to pochopíš správne.Budem tá, ktorú si vždy chcel. Všetko je to len otázka nenápadnej implementácie získaných informácií do praxe. Plánovaný direct marketing, kde je cieľový segment veľmi jasne špecifikovaný po predchádzajúcej analýze. Páči sa mi, ako chladnokrvne to znie, ako keby to ani nebolo o nás.A na druhý deň si nezavoláme... Korisť necháme hniť. Dopyt sa skrížil s ponukou, equilibrium dokonané. Trh a šelmy nasýtené.

Elena Homolová

Elena Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blaváčka. Má vrúcny vzťah k cestovaniu a dobrému jedlu. Má rada ľudí (a aj pokoj od nich), jazyky a rozdielne kultúry. Je za každý šialený nápad :-) ..len nie koža na mlieku!!! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáJužná AfrikaBike a iné podarené akcieškoličkaPseudopoetikaPuerto RicoMoje svetyČo deň dal

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu