reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Elena Homolová

Elena Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blaváčka. Má vrúcny vzťah k cestovaniu a dobrému jedlu. Má rada ľudí (a aj pokoj od nich), jazyky a rozdielne kultúry. Je za každý šialený nápad :-) ..len nie koža na mlieku!!! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáJužná AfrikaBike a iné podarené akcieškoličkaPseudopoetikaPuerto RicoMoje svetyČo deň dal

reklama

školička

Ako (ne)prežiť vysokú II.

Elena Homolová

Ako (ne)prežiť vysokú II.

...A VECI NABRALI SPÁD... Keď som písala Ako (ne)prežiť vysokú , nenapadlo mi ani vo sne, že ešte budem písať pokračovanie. Život ale prináša prekvapenia :-)

  • 8. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 731x
  • 7
Ako (ne)prežiť vysokú

Elena Homolová

Ako (ne)prežiť vysokú

Neviem či sa mám tešiť alebo plakať nad úrovňou „mojej“ výšky. Už ju mám skoro celú za sebou (držte palce na zvyšný polrok) a tak už čo to dokážem posúdiť. Moje lenivé ja sa teší a to druhé, vzdelávaniachtivé plače. Prečo? Musím sa hlboko zamyslieť, ak chcem prísť na to, čo mi táto škola dala a ma naučila. Dala mi...

  • 26. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 640x
  • 65
reklama
SkryťZatvoriť reklamu