reklama

Ako som si predplatila reklamáciu

Práve ma Eurotel neskonale vytočil...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
remake :-)
remake :-) 

Po roku v Orange-i som si povedala, že dám šancu aj tomu druhému, modrému. Aká to naivita, ak človek dúfa v zmenu k lepšiemu! Prišla mi prvá faktúra (s oslovením Pán Elena Homolová ...no čo sa ja dnes nedozviem), nie po mesiaci používania, ale po piatich dňoch... Prekvapená volám na ich číslo, kde mi vraj poradia, prebojujem sa cez automatický hlas a konečne sa rozprávam s niekym živým. Je mi oznámené, že som akurát zapadla do druhého zúčtovacieho obdobia, tak preto... To som ešte rozdýchala. Mohli ma na to ale upozorniť, keď som podpisovala zmluvu...No nevadí, ideme ďalej...Položky súhlasia, až na jednu, kvôli ktorej vlastne volám, položka medzinárodné hovory, krásna vysoká suma, až mi zabehlo keď mi na to padol zrak. Škoda, že som žiadne nemala. Párkrát som na zahraničné číslo volala, ale ten mobil bol vypnutý a ozývalo sa len „the number you have dialed is not reachable for the moment...“, to čo aj u nás. Ja hlúpa som si myslela, že ani u nás to nespoplatňujú...Milá asertívna slečna na druhom konci mi poradila, že si môžem objednať jednorazový výpis hovorov (za 100,-) a zistiť tak, či som volala do zahraničia alebo nie. Nie som na tom tak zle, aby som si nepamätala, či som za päť dní používania ich služieb do zahraničia volala alebo nie... Pýtam sa, či môžem reklamáciu podať hneď (dá sa to aj cez telefón, povedala mi milá asertívna slečna), pretože viem s istotou, že ja som nikde nevolala. Na to mi bolo povedané, že najprv musím mať ten výpis hovorov.„Takže to musím najprv zaplatiť, aby som si potom mohla u vás uplatniť reklamáciu?“, pýtam sa. Odpoveď bola ÁNO a to už bolo nad moje sily... Prečo mi to robia?Ešteže nie som viazaná a kedykoľvek môžem túto zmluvu zrušiť.. Čoskoro sa to asi stane. Oranžový s Modrým sa prekonávajú a brnkajú mi na nervy prekvapivo vytrvalo... Ale je z čoho si vybrať?!

Elena Homolová

Elena Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blaváčka. Má vrúcny vzťah k cestovaniu a dobrému jedlu. Má rada ľudí (a aj pokoj od nich), jazyky a rozdielne kultúry. Je za každý šialený nápad :-) ..len nie koža na mlieku!!! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáJužná AfrikaBike a iné podarené akcieškoličkaPseudopoetikaPuerto RicoMoje svetyČo deň dal

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu