reklama

Tri lety a na konci plaz - Puerto Rico here I come

hned na zaciatku sa ospravedlnim za absenciu diakritiky, ale tu v Portoriku makkcene a dlzne nehrozia... a vymyslat ako nastavit slovensku klavesnicu sa mi vooobec nechce... tu je vsetko easy a pohodove, tak budem aj ja... na tento clanocek...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

prezila som tri lety, celkovy cas presunu 24 hodin presne... Vo Viedni ma prinutili otvorit kufor pod zamienkou, ze je pritazky (potvory zmenili vahovy limit z 2x32kg na 2x23kg), tak som cisarskym rezom presunula vsetky styri flase (3xvino a 1xDemanovka) do ruksaku a vsetko bolo zrazu ok. Prvy let z Viedne do Kodane bol este zabavny, potom 8.5 hodiny do Newarku (Amerikansko), co uz taka sranda nebola. Tesne sedadielka, placuce deti, kriciace deti, vozik letusiek raniaci moje nohy nenapadne vysunute do ulicky, pasazieri snaziaci sa prepracovat k WC akrobatickymi pohybmi... Jedlo SAS teda nic moc, akurat ten losos bol vynikajuci... V Newarku uz pekne nahodili dvojjazycne napisy (ang./span.) a pekne ma poprehanali od gate 82 ku gate 75 a potom som skoncila na 92 cakajuc na lietadlo, ktore meskalo z Clevelandu a zaspala vedla nejakeho vojaka, ktory mal na ramene nasivku Spearheads a vyzeralo to velmi respectable a nebezpecne...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Posledny let z Newarku do Aguadilly (male letisko, ale v Portoriku, huraaaaa) bol najturbulentnejsi ale ja som prespala vzlet, let, jedlo, dolet a zobudili ma az nekompromisne brzdy lietadla. Samozrejme kufor tento let neprezil, vnutorne krvacanie a otvorena fraktura, takze bolo vidno vnutorne organy, tj. nejake tie moje tricka a tenisky. Ale pohodaaaa, ved sme v Portoriku... Tu musim podakovat babke, ktora mi pripomenula zobrat si aj sandale, co mi nenapadlo, kedze u nas je predsa zima.

Vystupujem o poloci ich casu z lietadielka (u nas 06:00), do tvare mi udrie slankasty teply vzduch a zacinam sa potit v mojom rolaku, kabate a cizmach... Neviem sa docat rana, ked uvidim more a kde vlastne som...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a aby tento clanok nebol dlhy, budem pokracovat nabuduce, bo plaz vola a aj nejake fotecky treba :-)

Elena Homolová

Elena Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blaváčka. Má vrúcny vzťah k cestovaniu a dobrému jedlu. Má rada ľudí (a aj pokoj od nich), jazyky a rozdielne kultúry. Je za každý šialený nápad :-) ..len nie koža na mlieku!!! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáJužná AfrikaBike a iné podarené akcieškoličkaPseudopoetikaPuerto RicoMoje svetyČo deň dal

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu