reklama

Prízrak v mojom živote

Tentokrát je vysoký, blond a tuším zelenooký.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Zjavil sa ako vždy, z ničoho nič, v čase, keď som žiadny prízrak neočakávala, keď som sa ešte spamätávala z toho posledného.Mám rada tieto prízraky, keď sa zjavia.Neznášam, keď odchádzajú a rozplývajú sa.... a už sa viac nezjavia.Potom mi je všelijako, len nie veselo. Ale viem, že je len otázkou času, kedy sa zjaví ďalší, možno zábavnejší, možno šarmantnejší... prízrak.Zaujímalo by ma, kedy sa aj tento prízrak rozplynie...

Elena Homolová

Elena Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blaváčka. Má vrúcny vzťah k cestovaniu a dobrému jedlu. Má rada ľudí (a aj pokoj od nich), jazyky a rozdielne kultúry. Je za každý šialený nápad :-) ..len nie koža na mlieku!!! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáJužná AfrikaBike a iné podarené akcieškoličkaPseudopoetikaPuerto RicoMoje svetyČo deň dal

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu