reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Elena Homolová

Elena Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blaváčka. Má vrúcny vzťah k cestovaniu a dobrému jedlu. Má rada ľudí (a aj pokoj od nich), jazyky a rozdielne kultúry. Je za každý šialený nápad :-) ..len nie koža na mlieku!!! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáJužná AfrikaBike a iné podarené akcieškoličkaPseudopoetikaPuerto RicoMoje svetyČo deň dal

reklama

Čo deň dal

Polročné vysvedčenia po novom? Ani som si nevšimla...

Elena Homolová

Polročné vysvedčenia po novom? Ani som si nevšimla...

Polročné vysvedčenia sú za nami. Vlastne po prvýkrát už nemôžeme hovoriť  o vysvedčeniach, ako doteraz. Hoci podľa novely školského zákona si rodičia a študenti mohli okrem  klasického vysvedčenia vybrať náhradu, a to slovné hodnotenie alebo výpis z kvalifikačného hárku.

  • 3. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 134x
  • 2
Taký obyčajný, príjemne medzinárodný deň

Elena Homolová

Taký obyčajný, príjemne medzinárodný deň

Minimálne raz do mesiaca, pri pohľade na výplatnú pásku, sa sama seba pýtam, prečo pracujem tam, kde pracujem... v školstve v podstate... V tom školstve, vysokoškolskom, ktoré som kritizovala a ešte stále kritizujem... Potom si ale prídem k sebe do kancelárie, pozriem na kreslá pre klientov, o ktoré som mesiac bojovala a príjemný deň práce pre inštitút pripravujúci zahraničných študentov na štúdium na Slovensku v slovenčine môže začať:

  • 22. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 875x
  • 11
Nápady? Nie, ďakujem...

Elena Homolová

Nápady? Nie, ďakujem...

Tak a po dlhej dobe sa opäť zadarilo. Trapne sentimentálny pokus o ilúziu niečoho, čo nikdy neexistovalo a ani nebude. Chybný scenár v tvojej hlave, nadšenie z kompilácie „príjemného“ prekvapenia ti odstavila common sense.

  • 28. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 277x
  • 5
Ako určite neoslavovať narodeniny

Elena Homolová

Ako určite neoslavovať narodeniny

Moje malé skromné poznámky o dni, ktorý by mohol byť vydarený, keby...

  • 30. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 477x
  • 9
Jelene v Blave

Elena Homolová

Jelene v Blave

alebo stag trips a stag nights Určite ste si ich už všimli aj vy. Najmä ak sa pohybujete vo večerných hodinách centrom nášho malého milého hlavného mesta. Pohybujú sa vždy v skupinách, slovo stádo by sa tiež hodilo, pretože spĺňajú jeho základnú podmienku- majú vodcu.

  • 7. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 916x
  • 18
reklama
Nie všetko čo je automatické je dobré

Elena Homolová

Nie všetko čo je automatické je dobré

Mám tu česť momentálne pracovať na recepcii. Je to miesto, ktoré som si vyslúžila po roku práce ako projektový a marketingový manager v tej istej firme. Čiže to je môj takzvaný profesionálny rast očami mojich šéfov...

  • 20. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 703x
  • 19
Výčitky, sentiment a inžinieri

Elena Homolová

Výčitky, sentiment a inžinieri

Veľmi previnilo som si po dlhšej dobe naklikla blog, už som sa aj bála ísť na ten svoj, veď možno ma už vyhodili alebo vyhlásili za nezvestnú... Výhovorku mám dosť slabú – štátnice.

  • 9. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 624x
  • 12
Zážitky jednoducho-jedinečné

Elena Homolová

Zážitky jednoducho-jedinečné

Každý máme svoj interný katalóg „naj“ zážitkov, ku ktorým sa vraciame v časoch pracovnej rutiny, pochmúrnych nálad, či na posede pri pive. V časoch núdze ním v hlave listujeme a vyberieme si vhodnú stránku, tú v tej chvíli najmilšiu.Listujeme v zážitkoch, ktoré by boli pre niekoho úplne všedné, pre nás sú však niečím výnimočné a krásne. K tým mojim...

  • 19. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 626x
  • 2
Prízrak v mojom živote

Elena Homolová

Prízrak v mojom živote

Tentokrát je vysoký, blond a tuším zelenooký.

  • 26. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 633x
  • 4
Prechádzka invalida

Elena Homolová

Prechádzka invalida

...teda mňa včera na Veľkonočný pondelok... Krivkajúc som si vychutnávala krásne počasie Veľkonočného pondelka. Nemohlo takto byť včera? Prečo krívam? Prečo malo byť takto slnečno včera?

  • 5. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 298x
  • 3
reklama
6 hodín v kórejskom autobuse

Elena Homolová

6 hodín v kórejskom autobuse

alternatívne podnadpisy: 9 slovenských miest za 6 hodín, Zážitky z cesty autobusom z Liptovského Hrádku do Blavy, Impresie zo severu na juh,

  • 24. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 282x
  • 17
Ako som si predplatila reklamáciu

Elena Homolová

Ako som si predplatila reklamáciu

Práve ma Eurotel neskonale vytočil...

  • 11. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 921x
  • 17
The Unwanted - Nechcení

Elena Homolová

The Unwanted - Nechcení

Každý máme tú svoju. Každá skupinka ľudí má tú svoju. Vždy vďačná téma na družný rozhovor, istota totožného názoru stopercentná. Koho, čo?

  • 10. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 519x
  • 4
Po čom sliepky túžia...

Elena Homolová

Po čom sliepky túžia...

Stredajší večer ma hlboko poznačil, neuvedomila som si, ako veľmi hazardujem so zdravím (hlavne mentálnym), keď som neprepla a pokračovala v sledovaní moderátorského debutu istej takmer miliónovej dievčiny...

  • 3. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 563x
  • 19
Opätky ako alternatíva kamikadze

Elena Homolová

Opätky ako alternatíva kamikadze

Týmto chcem vyjadriť svoj obdiv všetkým (hlavne ženám), čo nosia vysoké opätky, nie príležitostne ako ja, ale takmer denne. Obdivujem ich, že to vedia a robia... najmä teraz v zime. Ja po prečítaní a vzhliadnutí pár dokumentov o tom, ako sa pri častom nosení topánok s vysokými opätkami deformuje noha (koleno a prsty na nohách) a využívajú úplne iné svalové partie, to považujem za dobrovoľné sebapoškodzovanie sa.

  • 2. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 408x
  • 8
reklama
Zaheslovaný život

Elena Homolová

Zaheslovaný život

Nedávno som si uvedomila, ako veľmi náš život závisí na rôznych PIN-och, PID-och, PUK-och, heslách, Grid kartách, login-och, TOKEN-och... Prístupové heslá a kódy nás prenasledujú všade kam ideme a vo všetkom čo robíme. Začína sa to zapnutím mobilu ráno a zadaním PIN-u, zapnutím alarmu pri odchode z domu...

  • 27. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 451x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu